Pouť pro ženy ve Sloupu v Čechách
1.-5.května 2024 (1 den státní svátek)

Tuto pouť zažijeme v ryze ženském kolektivu :-)

Sejdeme se ve středu 1.5. ve 14.00 u Městského divadla v Novém Boru. Pouť zakončíme v neděli 5.5. kolem 12.00 ve Sloupu v Čechách. Na začátek i konec naší cesty dobře navazují spoje z/do civilizace.

Naše trasa může vést přes: Lesní divadlo - zřícenina hradu Milštejn - vrchol Klíč - Hraběcí cesta - Havraní Skály - Radvanec - skalní útvary ve Sloupu v Čechách

Po cestě bude několik možností, kde si můžeme dokoupit potraviny, takže nemusíme nést jídlo na celou dobu. Potkáme i několik studánek, takže každý den doplníme vodu z nich (a případně od místních). Kdyby bylo potřeba, tak s sebou budeme mít i ověřený filtr na vodu.

Pouť v Jizerských horách
19.-23.června 2024

Sejdeme se ve středu 19.6. v 16.20 na Bedřichově, u zastávky "Bedřichov, Vládní cesta". Pouť zakončíme v neděli 23.6. kolem 12.30 v Hejnicích. Na začátek i konec naší cesty dobře navazují spoje z/do civilizace.

Naše trasa může vést přes: Bedřichov - Blatný rybník - osada Kristiánov - vrchol Jizera - rašeliniště Jizerky - Pytlácké kameny - vyhlídka Paličník - údolí Hájeného potoka

Potkáme několik studánek, takže každý den doplníme vodu z nich (a případně od místních). Kdyby bylo potřeba, tak s sebou budeme mít i ověřený filtr na vodu. Po cestě bude i možnost koupání :-)

Pouť v Rychlebských horách
4.-8.července 2024 (1 den státní svátek)

Sejdeme se ve čtvrtek 4.7. v 16.00 v Javorníku, u železniční zastávky Javorník ve Slezsku. Pouť zakončíme v pondělí 8.7. kolem 13.00 v Lipová Lázně. Na začátek i konec naší cesty dobře navazují spoje z/do civilizace.

Naše trasa může vést přes: Javorník - Vysoký Kámen - Hluboký důl - Kraví hora - Borůvková hora - Ostrý vrch - Hraničky - Břidličný - Nýznerovské vodopády - Sokolí skály - Lipová Lázně

Potkáme několik studánek, takže každý den doplníme vodu z nich (a případně od místních). Kdyby bylo potřeba, tak s sebou budeme mít i ověřený filtr na vodu. Po cestě bude i možnost koupání :-)

Pouť v Bílých Karpatech
31.července-4.srpna 2024

Sejdeme se ve středu 31.7. v 16.45 na vlakové zastávce Javorník nad Veličkou. Pouť zakončíme v neděli 4.8. kolem 12.00 ve Starém Hrozenkově. Na začátek i konec naší cesty dobře navazují spoje z/do civilizace.

Naše trasa může vést přes: Velká nad Veličkou - Hradiskoí - Kubíkův vrch - Velká Javořina (nejvyšší vrchol Bílých Karpat) - obec Květná - Velký a Malý Lopeník - Vyškovec - Starý Hrozenkov - obec Žítková (odtud pochází žítkovské bohyně)

Po cestě bude možnost si dokoupit potraviny, takže nemusíme nést jídlo na celou dobu. Potkáme i několik studánek, takže každý den doplníme vodu z nich (a případně od místních). Kdyby bylo potřeba, tak s sebou budeme mít i ověřený filtr na vodu. Po cestě bude i možnost koupání :-)

Pouť v Novohradských horách
21.-25.června 2023

Sejdeme se ve středu 21.6. v 17:00 v Kaplici (z Českých Budějovic sem jedou přímé spoje) a pouť zakončíme v neděli 25.6. kolem 12:00 v Horních Stropnicích (ve 12:35 jede přímý spoj do ČB)

Naše trasa může vést přes: vesnice Malonty - Jelení vrch - Kamenec (nejvyšší vrchol Novohradských hor) - vesnice Pohoří na Šumavě - Žofínský prales - nádrž Zlatá Ktiš - Kraví hora - Horní Stropnice

Potkáme několik studánek, takže každý den doplníme vodu z nich (a případně od místních). Kdyby bylo potřeba, tak s sebou budeme mít i ověřený filtr na vodu.

Pouť Žďárskými vrchy
25.-28.dubna 2024

Sejdeme se ve čtvrtek 25.4. v 16:00 ve Žďáře nad Sázavou a pouť zakončíme v neděli 28.4. kolem 13:00 v Novém Městě na Moravě

Naše trasa může vést přes: Žďár nad Sázavou - Lhotka - Tři Studně - Brožova skalka - Fryšavský kopec - Žákova hora - Děvět skal - Malinská skála - Drátník - Kadov - Pasecká skála - Nové Město na Moravě

VHODNÉ PRO VŠECHNY, KTEŘÍ CHTĚJÍ PROŽÍT SILVESTR NETRADIČNĚ, ZASTAVIT A DOPŘÁT SI ČAS PRO SEBE

Reference Ondra Mallorca:

Terka Vlčková

"Putování s Ondrou je jako on sám. Klidné, chápavé, nic nesoudící. Opravdu. Takhle bezpečně a přijatě v celé své podstatě jsem se nikdy necítila. Putování mi vplulo do cesty přesně v tu pravou chvíli, kdy jsem si potřebovala ujasnit, jak dál - pracovně ale i v osobním životě. A mohu říct, že to bylo přesně to, co má duše už dlouho potřebovala. Celý týden perfektně naplánovaný a přesto vždy s prostorem pro vyhovění potřebám každého člena "posádky". Ta svoboda, prožité dobrodružství a poznání, jak chutná vnitřní zklidnění, to už mi nikdo nevezme. Stále se v myšlenkách k celé cestě vracím. Ondro, ze srdce Ti děkuji."

Standa Froula

"Putování do zahraničí s partou cizích lidí a očekáváním sdílet své pocity a myšlenky? Pro introverta to zní jako noční můra. Ovšem putování s Ondrou byl naprostý opak. Strávili jsme týden plný přírody, měst, památek, malebných hor, krásné noční oblohy a nemožnosti platit kartou (inside joke). Vytvořili jsme si bezpečné prostředí, ve kterém jsme poznávali perly z Bosny a Hercegoviny, lidi kolem a také sami sebe. Program jsme flexibilně upravovali podle aktuálních potřeb. Atmosféra byla uvolněná a přátelská. Vřele doporučuji."

Lucie Matějková

"Pouť mi pomohla zvýraznit cestu k sobě samé. Otevřela mi obzory a ukázala mi lidi kolem, kteří sdílí podobné naladění. Bylo to inspirativní, těžké, obohacující a děsně milé :). Vždy jsem se cítila podpořená a byla jsem až překvapená, jak skvělí lidi dokážou být. Cesta pro mě byla také zásadní v tom, že jsem si uvědomila jak moc bych potřebovala si víc vážit svého těla a starat se o něj lépe."

Martin Masák

"Setkání s Ondrou mi přinášejí povzbuzení do spokojenějšího žití. Podpora odvažovat se žít tak, aby mi bylo příjemně na duši i těle. Cítit, že na to mám právo. Ondra bedlivě naslouchá, pomáhá zklidnit, dostat se k sobě. Přináší svou inspiraci a zároveň mou nechává zářit. Cítím z něj laskavost, spolupráci, bezpečí, ... díky Ti."

Katka Štěrbová

"Díky Putování jsem našla svůj zdroj energie. Ten Zdroj, na který jsem díky nasazení v práci i v rodinném životě, zapomněla. A zapomněla znamená vyhoření, deprese a nakonec i strašidelná nemoc. Na kopečcích tajemných Bílých Karpat jsem si uvědomila, jak je příroda magická a léčivá. Uprostřed party fajn lidí se otevřelo nejedno silné téma a to i přesto, že jsme se vůbec neznali. Ondra je moudrá duše, vede respektem a pokorou. Ze srdce díky."

Petra Zahraníková

"Pro pouť jsem se rozhodla v náhlém, až neuváženém impulsu. Až do odjezdu jsem byla ze svého kroku nesvá, pět dní s cizími lidmi, v lese, nebude seberozvoj pro mě příliš neuchopitelný? Byla jsem připravená utéct ;). Ale neutekla jsem, naopak. Pobyt v přírodě mi přinesl zklidnění. Ondřejův přístup byl velmi vnímavý a pohodový. Společná cesta z cizích lidí utvořila společníky... bylo to pět dní v nepopsatelné pohodě. A do života se mi pouť postupně propisuje, klidnou, silnou, uklidňují změnou..."

Ivča Rakúsová

"Program byl skvěle poskládaný, je v něm od každého trochu. Ať už se jedná o nezaměnitelnou atmosféru balkánských měst, nádherné výhledy a následnou bolest nohou po výšlapu na Vito nebo šumění vln na chorvatském pobřeží. Kromě radosti z cestování si však z výpravy odnáším mnohem víc. Vyrazili jsme jako skupina devíti odlišných lidí, ale díky sdílení v kruhu jsme měli možnost poznat naše osobní příběhy a zároveň reflektovat i sami sebe. Právě toto mi přišlo nesmírně obohacující, protože jsme nebyli jenom anonymní turisté, kteří si vyrazili na zájezd do Bosny. Velkou zásluhu na tom má samozřejmě Ondra - zkušený průvodce i zodpovědný řidič s neobvyklou schopností naslouchat a ptát se na ty správné otázky."

Filip Řezníček

"Většinu ostatních "poutníků" jsem před akcí neznal, ale díky tomu, že putování přineslo pohodovou atmosféru a bezpečný prostor pro sdílení, bylo příjemné s ostatními lidmi hovořit o věcech, které se při běžných setkáních nedostanou na povrch. O stmelení naší skupiny dokládá i buchta, kterou jsme společnými silami upekli v chalupě poslední večer putování. Celkově akci vnímám jako velmi autentické setkání v malebné přírodě. Kromě příjemného pocitu si z akce odnáším také nová přátelství s lidmi, které jsem měl možnost díky společné cestě poznat více do hloubky."

Petr Žítek

"Šlapeš na vrcholky hor, necháváš se uchvátit čarokrásnými výhledy a cpeš se borůvkami, až zfialovíš. Místo sprchy objevuješ kouzlo zapomenutých jezírek a vodopádů. To vše ve společnosti tichého a malebného lesa a party skvělých lidí. Znáš je sice sotva pár minut, ale už jim klidně vyzvoníš i ta největší tajemství. Právě takové jsou cesty připravené Ondřejem - stmelil by nejspíš i Rusko s Ukrajinou, udělal by dobrodruha i ze Stephena Hawkinga a dokázal by odhalit něco hlubokého i takovému pragmatikovi, jako je Zeman! Vřele doporučuji!"

Alex Křížová

"Cesta si mě vyhledala při ukončení pracovního poměru a rozhodnutí pracovat tzv. na vlastní nohu. Záměrem tedy bylo alespoň částečné vypnutí a možná přenastavení myšlení ze zaměstnance ve "sama sobě si pánem". Putování Bosnou nakonec obrovsky předčilo má očekávání. Mezi ostatními souputníky jsem se díky Ondrově nastavení a provázení cítila velice rychle jako doma. Nepřenositelný zážitek společného, ale zároveň svého vnitřního prožívání je ve mě ještě teď a nejspíš ještě dlouho zůstane. Cesta mi nejen umožnila za velice krátkou dobu vypnout a vyčistit hlavu, ale také mne připravila na následující kroky v podnikání. Během tohoto týdne jsem v sobě byla schopna najít klid, který mi nyní pomáhá nejen v pracovních záležitostech, ale ve všech aspektech života. Cítím se ukotveněji sama v sobě. Díky za to. A těším se na další..."

Vojta Přikryl

"V Ondrově přítomnosti se dějí velké věci. Především oceňuji jeho schopnost vytvořit bezpečné prostředí, ve kterém může každý objevovat svůj vlastní potenciál a zároveň veškeré vnitřní prožívání sdílet s ostatními. Věřím, že to ve výsledku posunuje celou skupinu."

Jak si koupit vstupenku?

Je to jednoduché! Níže na stránce najdeš formulář, stačí v něm vyplnit své údaje a rovnou zaplatit přes platební bránu. A je hotovo! Do Tvého emailu přijde faktura a veškeré další informace. A už nezbývá než se jen těšit na tento unikátní večer!